?

Log in

No account? Create an account
seal my heart & break my pride
I have no where to stand and no where to hide
Recent Entries 
23rd-Dec-2010 04:14 am - it's about time for me to get low
kimura;; i'll just !!!!
BACK HOME IN THE US OF A!


It's so weird... this whole day has been so long and so insane but LMFAO i'm home safe that's what counts.

►saying goodbye to everyone this morning was so surreal, especially breanna. but at the same time i was like, "don't worry bre, i'll see you again. i know it." it was cool, a little sad but not as upsetting as i thought it'd be.
►almost broke down crying in the airport when i saw my folkslskjfd i'm such a fag
►everything is so decked out for christmas makes me so pumped for the holidays
►my cat is still super soft and still full of hate and retard :)
►watched a-team & get low on the plane. both movies are good, in their own ways. a-team was a good action film with funny shit, where as get low was a fantastic movie about life and moving on.
►"Punch your destiny in the face" LMFAO NOODLES ILU AND ELLE AND ERIKA TOO thank you guys so much for the cards ♥
►my room is totally different... my bed used to stick out from the wall but now it's against it, and my mom put more stuff on the walls it's a little weird but i don't mind actually
►chili for dinner made by my parents was fucking awesome
►watched a year without a santa claus which i swear gets funnier every year i mean NONE OF IT MAKES SENSE LFMAO
►so was playing SF4 on my brother's computer with him god i missed that fat bastard
►I've been up since 7AM amsterdam time and now it's 4:10AM amsterdam time the next day so I'm basically tired as FUCK.
►gonna go see the fight and do some christmas shopping with my brother tomorrow. also have lunch out at this kebab place that apparently opened in the mall? i look forward to it greatly

i promise to reply to tags and catch up with people and talk more about everything tomorrow to everyone but right now shit damn i am dying

night you faggots /sits on est time again
kimura;; i'll just !!!!
This morning I got up at 8:30, went to waterlooplein, couldn't sell my bike back there. Instead, we went to Used Products, lied to the face of the guy at the store with Breanna and got 30euro for my bike. Shit yeah. Then I got a delicious doner chicken sandwich at dappermarkt and got stroopwafels for everyone back home. Cleaning up my apartment, packed pretty much everything at this point.

It's so weird to me that I leave tomorrow. For those of you who've been on my f-list for awhile know I've been worrying and thinking about study abroad since last fall semester, declaring my major early and picking out this program and putting in the application in early December '09. And now, all that work, all that insanity, all the crazy shit that's happened to me here? It's about to end. In a weird way, it's like a huge chapter of my life is coming to a close. I've done so much here and met so many new people and I just see the world differently and man. It's... it's just crazy. There's no other way to say it. For the handful of you who are younger than me on my f-list, try to study abroad. It's honestly one of the most life-changing things ever.

There were ups and downs, but I regret nothing. This semester was worth every second of work for it, and I'll miss Amsterdam like burning.

Although shit DAMN I WANNA BE HOME FOR CHRISTMASLKSKJDFSJKLFSDSDFKJLJKFLD

i need to write the conclusion for my second paper and turn that in though l m f a o.,./.....

m-moving on....

anime/manga memeCollapse )
kimura;; i'll just !!!!
first sentence from the first post of each month in 2010 meme stolen from garrett

JANUARY
New Years at our family friend's place was really chill.

FEBRUARY
POH MY GOD GUYS
GUYS
GUYS

I GOT ACCEPTED TO GO ABROAD TO AMSTERDAM NEXT SEMESTER!

MARCH
There is one room that should never, ever be ice cold: the bathroom.

APRIL
WELL TODAY WAS PRETTY COOL let's break it down in ✓'s and ✗'s.

MAY
so apparently i fucking love food.

JUNE
My first day of work today wasn't so bad.

JULY
blitzkreig frau (11:56:36 PM): *wiggles cat ears*
SouthOfHeaven383 (11:56:39 PM): :O
SouthOfHeaven383 (11:56:42 PM): ////
blitzkreig frau (11:56:43 PM): or should i say
blitzkreig frau (11:56:47 PM): KAT EARS HURR DURRRRRR
SouthOfHeaven383 (11:56:51 PM): LMFAO
SouthOfHeaven383 (11:57:00 PM): this convo is just silly now
blitzkreig frau (11:57:01 PM): LMFAO i could ruin your fetish into a pun
SouthOfHeaven383 (11:57:09 PM): please dont
blitzkreig frau (11:57:13 PM): because i wear kat ears all the time
blitzkreig frau (11:57:15 PM): :-D
SouthOfHeaven383 (11:57:18 PM): DAMN IT

AUGUST
RIP ONEMANGA.COM
you were always there for me when i needed you and your updates :'(

SEPTEMBER
FINALLY AMSTERDAM PICTURES FUCK YEAH!

OCTOBER
I had a weird realization yesterday when I was biking back from grocery shopping: I love food.

NOVEMBER
Had my midterm today... could've gone better, but I don't feel bad about it.

DECEMBER
stolen from slenderman



well that was a good waste of time. /slides back to doing homework forever.

also; 10 more days until I'm back in the states. Holy mother of god. It's hard to believe, but I'm really looking forward to going back.
9th-Dec-2010 01:08 pm(no subject)
kimura;; i'll just !!!!
HOLY SHIT

LMFDSKAGHDOF SO MUCH FOR ME DOING WORK TODAY
FUCK THE FACT I WASN'T IN CHAT SOMEONE COME AND THREAD
I'LL GIVE YOU ANYONE YOU WANT
YOU KNOW YOU WANT IT
6th-Dec-2010 06:30 pm(no subject)
kimura;; i'll just !!!!
HELLO HELLO F-LIST YOU CALLED I CAN'T HEAR A THING

I CAN'T HEAR OVER WHAT THE FUCK THIS ICON IS

also i'm back from barcelona (will i ever share pictures of my wild adventures? will you ever hear fun stories? WILL YOU?) and have to write a 2-3 paper about how mcdonald's is taking over the world and other related homework things

how boring
kimura;; i'll just !!!!
Off to Barcelona. Be back on the 5th. See you all then!

(ps; maybe i'll finally make traveling posts for Barcelona, along with Berlin and Portugal. derp.)
kimura;; i'll just !!!!
stolen from slenderman

Ask me about any of my roleplay characters, and I will pick one of the following and tell you:

(a) Three facts about them from my personal fanon.
(b) A reason they're amazing.
(c) Five things that I'd like to see happen to them.
(d) Three people that I might ship that character with and why.

Characters here

man i make way too many accounts.
kimura;; i'll just !!!!
AW MY ETHNIC DIVERSITY & POP CULTURE TEACHER

I was originally ticked at her because she sent everyone who missed class last week had to do these extra readings and if we didn't, she'd take points off. So I did the readings and then reread them today before class, expecting the worst.

Instead, class was actually pretty chill. We had some good discussions and (thankfully) I got to participate a lot. I was kinda doing it just so I didn't feel like all that time I spent reading for that class wasn't for nothing - a kinda IN YO FACE BITCH! move but not really. She also went around the class to talk about what our research papers were going to be on and when I told my idea she really liked it so I was like yay! I don't have to stress about this one as much as the other paper I have to do that is literally murdering me!

well the vending machine ate 40cents when i tried to get a snickers BUT THE PART OF CLASS AFTER THE BREAK WAS OK TOO LFMAO... kinda made up for it. i just wasn't so rageful etc.

anyway
after class I meet with my prof with the other kids in my group cause we all have to present together, and talked about what we had to do... it's pretty straight forward, thank god. one less thing to worry about.

And after that she was like "Oh Kat!" and I was like UH SHIT WHAT.... and she thanked me for doing the readings.
I was absolutely blown away - I've never had a teacher thank me for something like that before. She said she was glad I had done them because my contributions in class that day were really good and helped move the discussion along really well, and I just couldn't stop smiling as I left the room. It made me feel really good that the work I had put in made her happy, and her life a little bit easier. Even though this class and the readings drive me insane, the professor really is such a great woman. My grade in this class isn't so hot at the moment, but I think I can pull it up with this next assignment, my presentation and my final. Yosh!


also i did my Islamic law presentation today... and the woman who holds class in the room after us kept trying to interrupt me while I was presenting which is literally the most annoying thing in the whole universe. The first group ran long and I was last in mine, so my presentation ended up being mad rushed and I don't think anyone got anything out of it LMFAO. Oh well. At least it's done, and my professor can't mark me down because A HUGE BITCH PROFESSOR KEPT INTERRUPTING ME. So yeah.

Oh and I fell on my bike on the ice on my way to my Islamic law class. My luck with bikes is quite impressive. I have huge bruises on my legs again from my most recent spills, they truly are impressive.
28th-Nov-2010 02:02 pm(no subject)
kimura;; i'll just !!!!
oh my god i've just realized why i'm having problems with my ethnic diversity & popular culture

you see, my professor is having us do a lot of reading that's based off of theories. marxism, postmodernism, feminism, all that kind of stuff. reading these books about people talking about other people's ideas just drive me crazy! and i couldn't figure out why (besides the fact i think reading about theory forever is dumb) and then it just hit me like 10 seconds ago reading this work about race and welfare and differences between the USA and Europe.

It's a sociology course, Kat.

LIKE
IT SEEMS LIKE SUCH A SMALL THING ESP SINCE PEOPLE ALWAYS COMPARE ANTHROPOLOGY AND SOCIOLOGY BUT
HOLY SHIT THEY'RE SO DIFFERENT??

i'm just sitting here reading these broad, brush stroke theories that are like HEY THIS IS HOW THE WORLD IS!! and i'm like no you stupid fuck what gives you the right to say that [STARTS TALKING ABOUT VARIOUS WORLD CULTURES]. Anthropology looks much more at specifics and it's own research, like, rEAL FUCKING RESEARCH. these theories are based off some research yeah but it never feels like enough or it's just something someone pulled out of their ass and everyone was like DEAR GOD LOOK AT THAT IT'S GOLDEN! GOLDEN SHIT! spoiler alert faggots: it's still shit. i don't care how many PhD's you have or how many articles you've written where do you come off trying to say you can explain everything?

Not only that but the thing is people just talk about theories and then say "because of x, problem y exists!" ok, that's great. what about it? and then thy just move on. is there a possible solution? is there a way you can GET OFF YOUR FAT ASS AND DO SOMETHING ABOUT IT? holy shit. take a lesson in applying your theories and research to make this world suck less, don't just tell me about the suck. listening to people talk and talk about world problems and then they don't try to think of ways to find the core of the issue or fix issues drives me insane. what's the point of all this theory and bullshit if it's not useful for daily life?

i'm sorry to any sociology majors or lovers on my f-list but man. this course is driving me nuts, especially all the readings. SO MUCH READING. not even my pleasure&politics course hurts me this much, at least those readings are interesting.

which reminds me i have to get a rough draft of my research paper for that class done by the 2nd...........

/quietly slinks back to homework
28th-Nov-2010 10:37 am(no subject)
kimura;; i'll just !!!!
i've always wanted to tell you...
my thread


now it's time for another fun day of doing NOTHING BUT HOMEWORK!!!
This page was loaded Dec 17th 2017, 9:10 pm GMT.